søndag den 11. januar 2015

Starten på et nyt år.

Godt nytår.

2014 skulle der have været blogindlæg hele december. Det blev det så ikke lige.
Som tidligere skrevet, var der en flytning. Selv har jeg været syg fra første søndag i advent til ny. Der skulle en forkølelse, en pandebihule betændelse, en kold lungebetændelse, og en ordentlig gang halsbetændelse før en jeg var sygdomsfri. Aldrig har jeg været syg så længe i træk, og gået fra det ene til det andet.
Når, det blev så 2015. Her nyder vi det nye år med en vandskade, der gør at der løber flere tusind liter vand ud af vores vandrør under gulvet hver dag. En svigermor der er indlagt på sygehuset, hvor hun ligger og venter på svar, om hun har fået kræft igen. (Læs: hader sygehuse, grundet vores mange hyppige besøg på de forskellige af slagsen, med de øvrige medlemmer. Samt min Farfar forlod livet i sommers, også efter han var indlagt, så jeg er bare ikke så begejstret for disse sygehus besøg, da de som regel er af den kedelig slags ).
Valgte forleden at overhøre min bedre halvdels advarsel om, ikke at røre håndtaget på vores pande, da den lige var taget ud af ovnen....dum dum dum, det giver nogle brandvabler, når man vælger ikke at høre efter. Så nu kan jeg prale af store flotte vabler i hånden.
Jeg er uden job pr. 1/3-15, efter en opsigelse der kom efter en periode med arbejdsrelaterede stress.
Så nu stresser jeg bare over at skulle finde nyt job, og hvis ikke, at skulle turen igennem med a-kasse osv., som jeg har hørt ikke skulle være det fedeste. Har aldrig været arbejdsløs, så jeg er lidt spændt på det hele.
Det kom jo til at lyde som brok og tudefjæs, hvilket ikke er meningen, da det blot en status over mit liv lige nu. Det betyder også at jeg ikke har tid til alt det jeg gerne ville, og sådan er det bare indtil videre.
Det er skønt med lysere tider på vej, og at foråret er lige om hjørnet. Det betyder også at årets Håndarbejds messe er på vej. Læs mere om messen her.
Skal du med til messen .
Tak fordi du læste med.

1 kommentar:

Annika Pedersen sagde ...

Hold da op.. sikke en omgang..
Håber at det hele meget snart vender om til det lutter gode.
Pas på dig/jer selv.

Related Posts with Thumbnails